Öncelikle merhabalar, hayatımda yarım bıraktığım ikinci kitabı sizlere tanıtmak isterim. Kitabın olay örgüsü kendine çekiyor fakat yazarımız bir dönem kitabı yazmaya çalışıp cümleleri o kadar yanlış seçmiş ki. Edebiyattan yoksun olduğu çok fazla tümce barındırıyordu. Tam güzel gidiyor diye düşünürken, birden wattpad cümleleri ile karşımıza çıkıyor. O dönemde yaşayan insanların masumane aşklarını yüreklerimize işlerken çok yanlış cümle seçimlerinde bulunmuş. İçerisinde ciddi manada çok fazlaca bilgi var. Sanırım yazarımız bildiği her şeyi kitabına sığdırmaya çalışmış :)) Genel olarak olumlu pek yorumum yok. Kitabı okuyasım dahi gelmedi.
İlk incelememdi, desteklerinizi bekliyorum