Mustafa Seyda

Mustafa Seyda
@aliok
İki ömrüm olsun isterdim; biri yaşamak, diğeri okumak için.*Goethe*
En büyük umutsuzluk, neyi aradığını bilmeden aramak diye okumuştum bir yerlerde.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Acıyla bakıyorlar, gülen yaşlı göremiyorsun, nasıl bir hayatsa insanoğlunun yaşadığı, yaşlanınca öldüklerini sanıyorlar; oysa ölerek yaşlanıyorlar.
Vakti zamanında herkes dönemin ünlü matematik hocalarından ders alıp kendini geleceğine hazırlarken ben yaşadıklarımdan özel ders almayı tercih edip kendi felaketimi hazırladım.
Olduğum yerde olmak istemiyorum ama olduğum yerden çıkıp gidemiyorum da.

Mustafa Seyda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
2025 2. kitabı
Şermin Yaşar
8.8/10 · 24,5bin okunma