Bu kısa hikayeler dizisi cumhuriyetin ilk dönemlerinde geçiyor. O dönemdeki Anadolu insanının durumuna, yapısına, dertlerine ortak oluyorsunuz. Diyaloglar öyle doğaldı ki bana sanki o döneme gitmiş ve uzaktan birilerinin sohbetine kulak vermişim gibi hissettirdi.