📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Yaşamı kendi doğrularımız üzerinden ele almamız doğaldır. Lakin bu doğruların başkalarının yaşamında da aynı şekilde çalışmasını beklemek, yaşamın yönlerini idrak edememektir. Evren çok boyutludur. Kimin yaşamının, yaşamı hangi sayfasından çalıştığını bilebilmek için zamanın ve yönlerin üstünde bir algıya sahip olmak gerekir. İnsan doğal varoluş halinde zaman boyutunun bile üstüne çıkamazken, insanın yapabileceği en iyi şey, herkesin doğrusunu yaşayabileceği alanı sunabilmektir. Doğrularımız başkalarının yaşamına zarar vermeye başladığında, o doğrular artık bizi kurtarmaya yaramaz. İşte o noktada karma döngüsünde, kendi doğrumuzun gün gelip yanlışa düşeceği ve yanlışın da bizi inciteceği ana doğru çekilmeye başlarız.”