Yazarın kitaplarının içinde en iyi 3 romanından biri. Okumaya başlarken güzel bi şey çıkacağını biliyordum ama açıkçası bu kadar mükemmel bi şey beklemiyordum. Kitabın son 25-30 sayfası bitmesin diye yalvararak geçti. Kesinlikle unutamayacağım eserler listemde... :)
Bir Türk "Men Türk'üm" demek için önce benliğine, sonra Türklüğüne layık olurdu. Çünkü Türk olmak, aldığı ilk nefesten verdiği son nefese kadar milleti,ülküsü,davası ve kavgası için yaşamaktı....