Alper Demirkol

Alper Demirkol
@alpermacit
...pişmanlık asla bir sonraki hatadan alıkoymuyordu onu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
''Ne görsem, ötesinde hasret çektiğim diyar; Kavuşmak nasıl olmaz, mademki ayrılık var?''
Söz bengisudur.Çünkü ledün bilgisinin aşkından doğmadadır.
Karun bile olsan aşka düştün mü müflis kesilirsin.Padışah bile olsan bizimle beraber sen de kul olursun.
Divan-ı kebir,İbrahimin atıldığı ocağa benzer,dışarıdan kavurucu gibi görünen ateş içeride bir gül bahçesi olur.