Kitap kendisiyle çok fazla çelişkiler barındıran, okurken hadi bitsin deyip durduğum bir kitap oldu. Kitabın tamamı Hristiyanlık Övgüsü ve yergisinden oluşuyor. Aralarda güzel cümleler ve çıkarımlar elbette vardı. Ama bu beğendiğim yerlerin toplamı kitabın %5'ini geçmez.
Okuyacaklara söyleyebileceğim bu kitap hakkındaki en iyi yorum şu olurdu; bir sayfada Tanrıyı muazzam ve dokunulmaz görürken, hemen bir sonraki sayfada ise Tanrıyı insanın gölgesi olarak görüyor. Yani 111 sayfalık kitabın yarısı kendisiyle çelişmekle geçiyor. Boşa zaman ve para kaybı.
Okumak isteyen varsa okumasın!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖