Amine

Amine
@amineshnn
Hiç.
Arzu ve tüm tatlı nabızlı ağrılar Ve nazik acılar Sendin.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yazgı denir buna; var olmanın karşısında olmak ve ilelebet başka hiçbir şey olmamak..
Hatırlama, bir buluşma biçimidir ve unutmak da özgür olmanın bir başka biçimi.
Sayfa 6
Aşırılığın yolu bilgeliğin sarayına çıkar.
Sayfa 268