Kendimi sonradan vurmamış olmam… size yemin ediyorum, bunun nedeni korkaklık değildi… bu benim için bir kurtuluş olurdu, tetiğe basıp silahın o kalkık soğuk horozunu indirmek… ama, size bunu nasıl anlatsam… içimde hâlâ bir sorumluluk hissediyordum… evet, o yardım etme sorumluluğu, o lanet olası sorumluluk, onun bana hâlâ ihtiyacı olabileceği düşüncesi beni deli ediyordu, bana ihtiyacı olduğu düşüncesi…
Sayfa 40
Alıntı
Belki de insan her şeyi içine atmaktan boğuluyor zamanla...
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan, her şeyi kaybedince elinde kalan son şey için umutsuzca mücadele eder.
Ah o gece, o korkunç gece, ölümle yaşam arasındaki o sonsuz gece!
"...size içimi açtım diye rahatladığımı sanmayın sakın. Paramparça olmuş hayatımı artık kimse toparlayamaz..."
“Dinlemeye hazır olduğunu göstermek insanın görevidir”
Sayfa 16·Kitabı okuyor