ölüm,
bir odanın içinde dans ediyor.
yatağımın çevresinde,
elinde bir gitar;
neşeli bir parça gibi çalıyor.
ölümün yanına gitmek
ve ona sarılmak istiyorum.
sonra karşımda bir adam, Diego.
fısıldıyorum ona,
"benim ölümüm sen ol istiyorum.
kırık kaburgalarımla,
sana sarılmak için burdayım.
aç koynunu sevgilim,
sana güzel ölümler getirdim."
uzun bir sessizliğe büründü her şey
zaman o an duruyor
ve karşımda tepkisiz kalan Diego.
dünyanın ağırlığını bitkin bedenimde hissediyorum.
gözden kayboluyor,
elimi uzatıyorum dokunamıyorum.
bir hayaldi belki de,
gerçek gibi bir hayal...
yitiriyorum kendimi,
tanrı meleğini baş ucumda bekletiyor.
karanlık ve sessiz bir odanın içine
gömülüyorum.
yitiriyorum zamanı,
ruhumu teslim ediyorum.