Hep okumak isteyip ertelediğim, bir türlü fırsat bulamadığım bir kitap.
Kitabı okumamda iki etken var. Birisi, arkadaşlarım ve kuzenimin tavsiyesi. Diğeri ise, çok sevdiğim, gizemli hayatının içinde kaybolmak istediğim Aylak Adam'ımın kütüphanesinde bulunması ve onun da okumuş olması.
Genellikle arkeoloji okuyanların tercih ettiği bi kitap fakat ilgisi olanların da okuyabileceği, insan türünün tarihini merak edenler için okunası bi eser.
Henüz başlamadım fakat duyumlarımın arasında kitabın sürükleyici olduğu var umarım öyledir ve bütük zevkle okurum..