Betül

Betül
@andrewscott
Lise
İstanbul
26 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Okuma yetimi kaybetmekten korkuncaya dek okumayı asla sevmedim.Soluk alış vermeyi sevmez ki insan.
Sayfa 30·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Tam manasıyla yaşayan tam manasıyla ölür ve bütünlüğün olduğu yerde güzellik vardır. Ölüm, ölüm yüzünden değil sen hiç doğru yaşamadığın için çirkindir... İnsanlar canlı olsaydı ölüm de güzel olurdu.
Edebiyat

Betül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·46 syf.·
2020 20. kitabı
KafkaOkur Dergisi
8.3/10 · 303 okunma
Sanki en sıradan çiçeğin açması için bile dünyanın şiddetli doğum sancıları çekmesi gerekiyordu...
Sayfa 42·Kitabı okudu
Edebiyat
Ancak kendi yaşamımızın seyircisi haline gelirsek yaşamın derdinden, kederinden kurtulabiliriz.
Sayfa 128·Kitabı okudu
Edebiyat