sidar

sidar
@anemonsworld
In girum imus nocte et consumimur igni.
Yerinde sayanların, yürüyenlerden fazla ses çıkardığı bir ortamda insanın gerçeğe ulaşma arzusu sonuçsuz kalacaktır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
''Gücümü, içimdeki güçsüzlükle boğuşurken tükettim.'' diyor Dostoyevski. İnsanın içi kalabalık olunca, dışı tenha oluyor.

sidar

, bir kitap okudu
5/10
·353 syf.·
Beğendi
·
24 saatte okudu
·
2018 1. kitabı
Haruki Murakami
7.6/10 · 2.597 okunma
Sayılı gün çabuk geçerdi ama ölümü beklemek çok daha başka bir şeydi. Ölümün tadı yaklaştıkça insanın midesi ekşiyor, dudakları kuruyor, ağzına ölümün tadı geliyordu...
Sayfa 303 - Gece Kitaplığı·Kitabı okudu
Yalan
Eğer bir yalan, uzun bir süre yeterince tekrarlanırsa, sonunda o yalan gerçekmiş gibi algılanır.
Sayfa 256 - Gece Kitaplığı·Kitabı okudu