sidar

sidar
@anemonsworld
In girum imus nocte et consumimur igni.
Ölmeden önce kendime, -Son arzun nedir? Söyle bakalım! diye sordum. İçimden bir ses, -Yaşamak! dedi.
Sayfa 9 - Nesin Yayınları·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Tabii acı çekeceksin. Görmenin bedelidir bu. Tabii için korkuyla dolacak, yaşamak demek tehlike içinde olmak demektir. Büyümek zordur!
Sayfa 244 - Ayrıntı Yayınları·Kitabı okudu
Beni öldürmeyen şey, beni güçlendirir.
Sayfa 124 - Ayrıntı Yayınları·Kitabı okudu
Birinin kendisini başka birine açması ihanetin kapılarını açar ve ihanet insanı çok rahatsız eder.
Sayfa 119 - Ayrıntı Yayınları·Kitabı okudu
"İntihar gibi bir yolu seçer miydiniz?" "Ölüm güç bir şeydir. Ölümün son iyiliği, bir daha ölümün olmamasıdır, diye düşünürüm her zaman."
Sayfa 91 - Ayrıntı Yayınları·Kitabı okudu