sidar

sidar
@anemonsworld
In girum imus nocte et consumimur igni.
Şimdi kulağını dört aç! Sana öbür dünyadan çok değerli bir söz söylüyorum: "Doğmak kolay, ölmek zor!" Çünkü herkesi başka biri doğurur ama, herkes kendi kendine ölür.
Sayfa 55 - Nesin Yayınları·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

sidar

, bir kitap okudu
10/10
·456 syf.·
Beğendi
·
2017 92. kitabı
Işılsu Gültekin
8/10 · 2.415 okunma
Acı, insanın hayat tarlasında biçtiği buğdaylardan pişirdiği ekmekti. Dolayısıyla sabah kahvaltısı kadar kaçınılmazdı.
Doğan Kitap·Kitabı okudu
Che Guevara
İki şeye hakkım var: Özgürlük ve ölüm. Birine sahip olamazsam ötekini isterim. Çünkü kimse beni canlı tutsak edemez.
Nazım Hikmet Ran
Yalnızlık insana çok şey öğretirmiş. Ama sen gitme, ben cahil kalayım.