Yapacak bir şey olmadığı sırada kendini uykuya vermek, duygusal zayıflığın ve zarara uğramışlığın en belirgin özelliğidir. (sizce de çok doğru değil mi?)
Aşkta eşitlik yoktur, birliktelik vardır. İki kişi eşit sevemez birbirini.Bir taraf mutlaka ya eksik kalır, ya fazla gelir.En doğru sonucu ayrılık söyler...