-Sence Sezen aksu kime demiş aykırı çiçek diye ?
-Kalana besbelli
-Gitmek icap eder o zaman .
-Herkes gitmiş diye gidilir mi ?
-Herkese inat kalınır mı ?
Bir başkasının onu nasıl sevebildiğini, sevmeye nasıl hakkı olduğunu anlamıyorum, çünkü onu yalnızca ben o kadar yürekten ve o kadar fazla seviyorum ki , ondan başka ne bir şey tanıyor, ne bir şey biliyorum; ondan başka da bir şeyim yok zaten !