Sana kendi kentinden daha yabancı bir kent var mı. Derinliğini bu denli sevdiğin ve anını yaşayamadığın, giderek bırıkıp attığın, uzaklaştığında yalnız bir tek resmini algıladığın o derin kent.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
GATA'nın
rehabilitasyon merkezi bölümündeki fizik tedavi salonunda herkes
kendi hareketlerini yapıyor ve bir yandan da sohbet ediyorlardır.
Tomris:
Banuhan, dizi bitiyor mu?
Banuhan:
Biri biterken öbürü başlıyor.
Tomris:
Hayırlısı, ben seviyordum bu diziyi.
Bahadır:
Ben de seviyordum.
Banuhan:
Ay, sen sevmesen hatrım kalırdı. Hem sen söyle, projeler ne
alemde?
Bahadır:
Çalışıyoruz.
Banuhan:
Bana yazdığın kadar kod yazsaydın şimdiye bin kere bitmişti.
Tomris:
Doğru vallahi.
Bahadır:
Yan gazi, yan.