Hikayeleri ahım şahım bulmadım, hatta beğendiklerim üç tane falan. İnsanlar neyine bayılmış hiç anlamadım edebi yönü çok sıradan, dili oldukça basit hızlı okunuyor ancak kitap içine çekmiyor ki okuyalım. Tam güzel bir hikaye var diyorum iki sayfa taciz anlatıyor. Kitabı sarhoşken yazdığını düşünüyorum. Açıkçası bir daha bu yazarı okumam, hiç bir yönden bana hitap etmiyor. Duygusal derinliği ya da gerçekçiliği olduğunu hissedemiyorum o kadar dümdüz amerikan tanımına uyan bir kitaptı ki uzun süre görmek istemiyorum.