Ecme

Ecme
@anladerdimama
'' Günler zaten güzeldir prensim. '' demiş kahinler. '' Çirkin olan bizim hislerimiz. ''
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Evet artık kendinizle sonsuza kadar gurur duyabilirsiniz. Çünkü sadece aşkı değil umudu da yok ettiniz.
Evren o içinde olduğu için iyi bir yerdi.
Çünkü yeryüzünde insanı, aşktan daha iyi eğiten bir öğretmen yoktur. Yolu aşktan geçmeyen insanlar asla olgunlaşamazlar.