İkimiz aynı acıyı paylaştık ama o benden önce iyileşti; ben ise hâlâ o bataklıkta çırpınıyorum, Ben onun acısına sığınak olmaya çalışırken, o kendi yangınını omuzlarıma bırakıp kaçmayı seçti.
Bazı vakitler tren geçiyor evin yakınından,
Yaşlanıyorum pencereden her bakışımda,
Anna Karenina'yı taklit ediyor zaman,
Atıyor kendini raylara.
Neden her aşk,
Bir kadının cenazesini kaldırır mutlaka?
Didem Madak
Biz her şeye,
esirgeyen ve bağışlayan,
çokça esirgeyen ve çokça bağışlayan,
hep esirgeyen ve hep bağışlayan
Rabbin adıyla başlayan adamlarız Anna...
Tarık Tufan🍀