İnsanın kendisine yaptığı tüm eziyetlerin sebebi sevilmeme korkusundan... bunu okuyan her kimsen. seni seviyorum. korkma. tekrar sevileceksin, söz veriyorum.
Ve sabahları kimse sizi uyandırmadığında, geceleri kimse sizi beklemediğinde ve ne dilerseniz yapabildiğinizde, buna ne dersiniz, özgürlük mü yoksa yalnızlık mı?