Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"O mutlu çağı, o mutlu yüzyılları eskilerin altın diye adlandırmalarının sebebi bizim demir çağımızda öylesine değer verilen altına o zamanlar kolayca ulaşılması değil, o dönemde yaşayanların 'senin' ve 'benim' sözcüklerini bilmiyor olmalarıydı..."
Eskiden kan dökmede bir adalet arayışı vardı ve insanlar öldürmeleri gerekenleri vicdan rahatlığıyla yok ederlerdi. Günümüzde ise, kan dökmeyi daha çok yapıyoruz. Bu ikisinin hangisi daha kötüdür?