Bitmesini hiç istememiştim. Hani derler ya, "tadı damağımda kaldı" işte aynen öyle oldu. Bir anda bitiverdi. Gerçekten güzel bir kitaptı, tavsiye ederim.
SatrançStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2020279,6bin okunma
Kendime bu işkenceyi daha fazla edemem. Şimdiye kadar bir ton kitap okurdum. Okumuyorum, okumayacağım. Asla okumayacağım. Beyaz Diş'ten sonra tam bir hayal kırıklığı.
Bu yaşıma kadar neden okumamışım dediğim muhteşem bir kitaptı. Bu kitapta kurt oldum, kurt ve köpek gibi yaşamayı öğrendim resmen. Onun duygularını sonuna kadar yaşadım. Birazdan filmini izleyeceğim. Kesinlikle okunması gereken bir kitap. Harikaydı.
Beyaz DişJack London · İndigo Yayınları · 202195,7bin okunma
Okuduğum ilk Harry Potter kitabıydı. Neden ikincisinden başladığım muamma. Harry Potter aşktır. İlkinden itibaren seriyi okuyacağım için bunu da tekrar okumak zorundayım. Pek de söyleyecek bir şeyim yok açıkçası,efsane.
Bitecek diye aylarca kitaplıkta tutup en sonunda bir saatte bitirdiğim tatlış kitap. Okuduktan sonra filmini de izlemiştim. Kitabına göre filmi biraz daha güzeldi sonunu bağlamışlar filmde lakin kitabın her cümlesi ayrı güzel ve ders verici.
Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry · Can Çocuk Yayınları · 2015280,2bin okunma