Şu günlerde içinde bir cümle dönüp duruyor senin.
“Mümkün olsa da geri dönsem,” diyorsun.
Peki ama nereye ?
HAYATININ EN HUZURLU BİLDİĞİN, BÜYÜK HATALARI HENÜZ YAPMADIĞIN BİR VAKTİNE.
Dokunduğu her şeyi yüceltmeye çalışan ama kendi mükemmeliyetçiliğinden olsa gerek (ya da beceriksizliğinden) sonra da yıkan, üstelik yıktığının altında en evvel kendi kalanlara özgü bir yorgunlukla yorulur muydun?
DUYGULAR!!
**Gerek dış gerekse de iç “gerçeklik”ten kaynaklanan duygularımızın asli görevi bize NE OLMAK VE YAŞAMAK İSTEDİĞİMİZİ, yani DEĞER VE İDEALLERİMİZİ gösterir. Duygularımızın bu yönünü iyi anlar ve onları iyi değerlendirirsek hayatımızı genellikle olumlu yönde etkileyip geliştirirler. Ancak olumsuz duygularımızı çeşitli nedenlerle yanlış değerlendirirsek, hayatımızı olumsuz yönde etkileyip sağlıksız davranışsal sonuçlara yol açabilirler. Bu olumsuz davranışlara yol açan şey, o duygunun kendisi değil, o duyguyla ilgili değerlendirmemiz ve bununla ilişkili davranışlarımızdır.