"canım benim. kalbini çabuk toparla, gözlerini yorma. anlamsızlığın içinde bir gece bir gündüz sürükleniyorsan, kendini bu düzene bırakma. sen yaşa, iki kişilik yaşa, sahte gelirse yaşamak içindeki acının gerçekliğini hatırla. sen yaşa ki, anıların yaşasın. inandığın her neyse sana kuvvet versin, gözlerine ışıltını katsın. boğazındaki her bir düğümü inatla yutkun. inatla yaşa, iki kişilik yaşa. özlemini güneşe ağaca gökyüzüne dağıt, acını dağıt tek başına yüklenme. bu dünya niye var? bırak kederini taşısın. sen taşıma. sen yaşa. sıkı sıkı sarılsın sana tüm huzur bildiklerin. sevdiğin bitki çayını iç, yorma gözlerini yorma, yüzünü güneşe çevir. küsme, kırılma, aklına sarıl, kalbini büyüt."