azullmenina

azullmenina
@apocallypsees
•heybemizde hâlâ gökyüzü var..
Bugün oturdum ölümü düşündüm Yirmi yaşında ve hayat bu kadar güzelken.
Reklam
Kuşlara benzer kelimeler, odana dolarlar bir akşam. Nereden gelirler bilinmez. Kâh çığlık çığlığadırlar, kâh sesleri işitilmez...
İnsanları eskisi kadar sevmemek. İnsanları ve eşyayı. Galiba ölmek de bu.
Karanlıkları devirmek ve aydınlık bir çağın kapılarını açmak için en mükemmel silâh: kalem. Sözle, yazıyla kazanılmayacak savaş yok...