Durum şu: Düzen akılsız, baskıcı ve bizi ezdiği ölçüde akılsızlığa da, otoriteye de tahammülümüz kalmıyor. Ama düzen aynı zamanda sermayesiyle, şirketleriyle, devletiyle, ideolojisiyle ve bunlara biat eden aptallaştırılmış insan kitleleriyle, tüm iç çelişkilerine rağmen örgütlü bir bütün ve biz bunun karşısında nitelikli, isyankar ama hedeflerimizi ortaklaştıramayan milyonlarca yalnız bireyiz. Gezi'de bu yüzden yenildik.