Arabesk veya egoist değil bir bilinç
Kaybedecek hiç bir şeyim yok. Bu sözü yazarken arabesk bir karakter veya egoist olduğum için değil. Aksine güçlü bir bilinç sonucunda kaleme alıyorum.
Biz arabesk dinleyen tayfayız :)
Size harika bir parça bırakıyorum. Önerisi olan varsa buyursun youtu.be/zxH9sUaC4Wk?si=...
1000Kitap
Reklam
Arabesk, pop, cazz, alaturka Sırtımda yamalı bir hırka Yırtık pırtık blue jean Haydi gidelim parka.. 🎶🎶
Müzik
Kestik, fazla arabesk oldu" diyerek sahneyi dağıtıyorum.
İnsanın diline arada "siz benim neler çektiğimi nerden bileceksiniz" diyesi geliyor sonra da abartma ya:)
Romeo ve Juliet okumaya başladım. Beraberinde karışık listemden hep de arabesk müzikler denk geliyor. Dşsdmağdmsşdls
1000Kitap
Günden...
Mekana geldim, şarabım eksik 😁🍷🍷 Yan tarafta bir kadın telefonda Arapça konuşarak ağlıyor😒onun yan tarafında ki şarapçı da arabesk açtı bakalım ...
Reklam
Reklam