Aras

Aras
@araskolnikov
Johari pencerenizi arada açıp havalandırmayı unutmayın!
Hayat, bir başkasının karman çorman ettiği bir yumaktır. Yerde yuvarlarsanız, sonuna kadar açarsınız ya da özenle sararsanız bir anlam kazanır. Ama kendi halindeyken, özgün düğümleri olmayan bir mesele, merkezi bir karmaşadır.
Sayfa 414·Kitabı okudu
Reklam
Hissetmek mi, amma can sıkıcı şey!
Sayfa 408·Kitabı okudu
Sanat niye bu kadar güzel? Çünkü yararsız. Hayat niye bu kadar çirkin? Çünkü amaçlardan, tasarılardan ve niyetlerden örülmüş.
Sayfa 402·Kitabı okudu
Tohum olmanın kaderindeydi karanlık. Büyüyebilmek için gömülmek gerekiyordu.
Sayfa 55·Kitabı okuyor
Hayatın en önemli dinamiği, provasının mümkün olmamasıdır.
Sayfa 45·Kitabı okuyor
Reklam