Bi intihar mektubu okumuştum sonunda şöyle yazıyordu ; tanrım kollarını açarmısın,sarılacak hiçkimsem kalmadı
Lavinya
@lavinya_42
·
Bir intihar mektubunun sonu,
"Öncelikle sizden özür dilerim biliyorum hepinizin beklentisi vardı bir şekilde benden. Ama benim kendimden beklentim kalmadığını anladığımda nefes almak ağır geldi. Hoşçakalın ve sevdiğime iyi bakın..."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖