Bi intihar mektubu okumuştum sonunda şöyle yazıyordu ; tanrım kollarını açarmısın,sarılacak hiçkimsem kalmadı
Lavinya
@lavinya_42
·
Bir intihar mektubunun sonu,
"Öncelikle sizden özür dilerim biliyorum hepinizin beklentisi vardı bir şekilde benden. Ama benim kendimden beklentim kalmadığını anladığımda nefes almak ağır geldi. Hoşçakalın ve sevdiğime iyi bakın..."