"... Çünkü içimde yazarın hem gücü hem de sefaleti olan o ikili hayatı taşıyorum. Hissettiğim için yazıyorum; ve var olan her şeyi çok iyi bildiğim için bundan ıstırap duyuyorum; ve her şeyin ötesinde, onu deneyimleyemeden, kendi içimde, düşüncelerimin aynasında gördüğüm için."