Kulağa paradoksal geliyor ama genellikle bize doyum veren ilişkiler kurduğumuz kişinin yasını tutmak, aramızda yarım kalan çok fazla mesele olanların yasını tutmaktan daha kolaydır.
"Suç bende değil ki! Elimden hiçbir şey gelmez benim. Denileni
yapmazsam işimden kovulurum. Hem baksana ... de ki beni öldürdün, ha? Seni hemen asarlar ama çok geçmeden traktöre başkasını bindirir yollarlar, evi o yıkar. Sen öldüreceğin adamı iyi seçmiyorsun."
"Haklısın," dedi kiracı. "Kim verdi bu emri sana? Onun peşine
düşeyim ben. Esas onu öldürmek gerek."
"Yanılıyorsun. O da emri bankadan aldı. Banka ona, 'Ya bu insanları bu alandan temizlersin ya da seni işinden kovarım demiştir."