A

A
@ardaninterligiyirtik
Adana'ya gidek mii amk KXBEKKDKW Ardağ
//////////////////
//////////////////
//////////////////
//////////////////
33 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
@ardaninterligiyirtik·
·
sabitlendi
-Ne olur, Beni yalnızca çicek açtığımda sevme...!
Şiir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Her şeyin fazlası zararlıdır ya, Fazla şiirden öldü Edip Cansever...!
Şiir
”Biliyorsun ben hangi şehirdeysem Yalnızlığın başkenti orası.”
Şiir
Güzelsin sevgilim, Ama çok yakından!
Şiir
Ben sana kızsam, kendime küserim..."
Şiir