Esra Arığ

Esra Arığ
@ariesra
"Her yerde mutluluğu aradım, ama onu sadece küçük bir kitabı okuduğum küçük bir köşede buldum."
Ortopedi teknisyeni
Lise
Çorum
15 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İkimiz de aynı şehirdeyiz ve birbirimize varmamız için yarım saatten daha az bir zaman yeter. Buna rağmen o orada ben buradayım. Neden? Sebep yok... Ben burada ne yapıyorum? Kendimi ve etrafımdakileri sıkmaktan başka ne işim var? Onun da orada pek lüzumlu şeylerle uğraşmadığı muhakkak. Dünyada şimdi onunla yan yana bulunmamamız kadar mantıksız ve lüzumsuz ne vardır acaba? Hayat bir teessüfleri silsilesi imiş,âla! Fakat tesadüfün de kendine göre bir mantığı olmalı değil mi ya?
Sayfa 76·Kitabı okudu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Demek hayat böyle iki adım ilerisi bile görülmeyen sisli ve yalpalı bir denizdi. Tesadüflerin oyuncağı olacak olduktan sonra ne diye bir irademiz vardı? Kullanamadıktan sonra düşünceler neye yarardı? Yaşayışımıza ve etrafımıza şekil vermek arzusuyla dünyaya gelmekten ise hayatın ve muhitin verdiği şekli kolayca alacak kadar boş ve yumuşak olmak daha rahat,daha makul değil miydi?
Sayfa 41·Kitabı okudu
1000Kitap

Esra Arığ

, bir kitap okudu
Puan vermedi·188 syf.·
3 günde okudu
·
2020 4. kitabı
William Shakespeare
8.5/10 · 58,5bin okunma
İnsan sevdikçe güzelleşir,güzelleşince de Bir pırıltı verir dünyaya kendinden, Sevdiği yok olup gitse bile.
Sayfa 124 - Ophelia·Kitabı okudu
1000Kitap
İsteklerimiz öyle çatışır ki kaderimizle Bütün kurduklarımız yıkılır gider. Düşünceler bizim,olaylar bizim değiller.
Sayfa 85·Kitabı okudu
1000Kitap