Milit4rr

Milit4rr
Profilim klimalıdır... Üst üste beğeni yapmayın lütfen (engelliyorum)
Sahi ne kadar var?
İkimizinde ölmesine nekadar var ? 20 senemi 30 senemi. Biz ölüyoruz İnsanlar ölüyor.... Filler,ölüyor Arılar ölüyor. Dünya ölüyor. Elden ne gelirki " Bunu kabullenirsen,keyfine bakarsın.. Hayatının keyfini ,çıkarmaya çalış.. Herşey okadarda,üzücü değil....
1000 Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Haklısın.. kaygılanma benim için.
Alıntı
Çıkabilsem, ilk burdan giderdim işte..
Kendimin içinden çıkıp gidemiyorum. Bedenim ruhumun betonu gibi, çık içinden çıkabilirsen..
Alıntı
Ayna satıyorum körlere..
Sağır kulağa sözüm yok, köre ne göstereyim Duymazlıktan, görmezlikten gelenler; Bir de size sormalı, ya ben nereye gideyim..
Alıntı