Yazarın akıcı sade dilini hep sevmişimdir, başlarda çok durağan bir kitaptı ama ortalara doğru psikolojik korku endişe yaşayan askerlerin durumunu çok güzel ifade etmiş ve tam anlamı ile okura bu durumu yansıttığını düşünüyorum. Kitabın final sahnesi müthişti gözümde kaç kere canlandırdım bilmiyorum, son sayfaların hepsinin altını çizmek istedim. Yazar ile tanışmak için mükemmel bir kitap diyebilirim