"O kadar da önemli değildir bırakıp gitmeler, arkalarında doldurulması mümkün olmayan boşluklar bırakılmasaydı eğer.
Dayanılması o kadar da zor değildir, büyük ayrılıklar bile, en güzel yerde başlatılsaydı eğer.
Utanılacak bir şey değildir ağlamak, yürekten süzülüp geliyorsa eğer.
O kadar da yürek burkmazdı alışılmış bir ses, hiçbir zaman duyulmamış olsaydı eğer.
Çabuk unutulurdu bir bakışın yakıcı güzelliği, kalp göğüs kafesine o kadar yüklenmeseydi eğer."