Siz kitabı okumuyorsunuz kitap kendini okutturuyor ince memedin ağa elinden kaçışı ağanın zulmü başkalarının iyiliği için kendi hayatını bitirişi sevdiklerini kaybedişi hepsi mükemmel bir şekilde kitapta akıco olarak anlatılmış. Betimlemeler zaten başlı başına bir Yaşar Kemal efsanesi 30yılda yazılan harika bir eser mutlaka herkesin okuması gerek diye düşünüyorum :)
Çok güzel bir kitaptı bittiğine çok üzüldüm bayağı bir ara vermeme rağmen sonunda bitti keşke 3. Kitabıda olsaydı kan davası ve kendi çıkarları için adam öldürten beş para etmez ağaları konu ediniyor ruhun şad olsun Yaşar Kemal
Okuma çokluğundan ve tavsiyeler üzerine aldım ama almaya değmez emeğine saygı gösteriyorum ama bana saçma gelmiş burada bir çok okurda zaten aynı görüşte kısaca vakit kaybı
BukreKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 201323,5bin okunma