Ağlayışların kaç damla, gülüşlerin kaç desibel? Yaşa be kardeşim, doya doya yaşa! Bağıra çağıra ağlamadan, kahkahalarla gülmeden göçüp gitme. Bırak kendini rüzgara, savrul da sürüklenme. Tutun bir ağacın dalına da, çok fazla çekme. İstersen ağladığın kadar gülme. Yaptıkların için kendini kahretme. Sadece, kalbini keşkelerle pişman etme.
Uzun zamandır yuvarlanıp gidiyorum sıkıntılar içerisinde. Ne bu sıkıntı, nereden bulaştı bana, niye sıktı beni? Bilmiyorum. Müthiş bir sıkılganlık, iç kemirilmesi yaşıyorum. Zaman bile o kadar bezmiş ki, benimleyken kıpırdamıyor yerinden. Kurtulamıyorum bu illetten. Bir yardım eli uzatmak çok mu zor gerçekten? Ben bataklıkta değilim, korkmayın. Bir sürükleniş bu sadece. Ama çıkamazsam bu işin içinden, işte o zaman ben bataklığın içinde değil, bataklık benim içimde olacak. Yardım edemiyorsanız, bir çamur da siz atmayın lütfen.