nava

nava
@ars72
if not now, when?
"Sevmek, bir insanı sevmekle başlar her şey. Burada her şey bir insanı sevmekle bitiyor."
Edebiyat
Reklam
"En iyisi düşünmemekti. Kaçmaktı. Kendi içime kaçmaktı. Fakat bir içim var mıydı? Hatta ben var mıydım? Ben dediğim şey; bir yığın ihtiyaç, azap ve korku idi."
Edebiyat
"Sevgili dost, kim kazandı? Atom bombasını Hiroşima'ya atan mı? Everest'in tepesine ilk kez varan mı? Doksanıncı dakikada maçı alan mı? Diriler mi, ölüler mi? Çobanlar mı, sürüler mi? Efendiler mi, köleler mi? Kim kazandı? Sevgili dost, herkes kaybetti. Ölüm kazandı."
Edebiyat
"En derin denizlerde boğula boğula becerirsin tek bir nefesle yaşamayı."
"Bir gece başımızı alıp gitsek diyorum. Bir deniz kenarı mı olur, bir dağ başı mı olur, Kaçsak bu kalabalıktan." Ümit Yaşar Oğuzcan
Reklam