Bu kitabın en ağır yanı, yazarın kendi hayatını yazması yani okuduğum bütün o kahırlı hikayelerin gerçek olmasıydı sanırım. Uzun zamandır okurken bu kadar zorlandığım ama aynı zamanda merakta kaldığım bir kitap olmamıştı.. Sonunun tıpkı başlangıcı gibi hüzünle biteceğini biliyordum, yine de merak ettim işte.. Kimseye oku diyecek gücü kendimde bulamıyorum.