Eğer dünyadaki sayısız "gereksiz”i ayrıştırmaya çalışırsan, eninde sonunda insanlar hakkında, kendi varoluşun hakkında da bir yargıya varman gerekirdi. Benim durumumda, izlediğim bütün filmler ve onlarla olan anılarım hayatıma anlam katıyordu. Beni olduğum kişi yapmışlardı.
Yaşamak demek; ağlamak ve bağırmak, aptalca davranmak, üzülmek ve neşelenmek, hatta korkunç ve berbat deneyimlerden geçmek... ve gülmek demekti. Güzel şarkılar, güzel manzaralar, baş dönmesi, şarkı söyleyen insanlar, gökyüzündeki uçaklar, atların gürüldeyen koşuları, ağız sulandıran krepler, uzayın sonsuz karanlığı, doğan güneşe silahlarını ateşleyen kovboylar...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ah, Punpun ne kadar da iyi bir çocuksun. Midem kalkıyor. Gerçekten herkesin mutlu olabileceğini düşünüyor musun? Birinin mutluluğu, bir başkasının mutsuzluğu üzerine inşa ediliyor!
Ne kadar iyi bir insan olsan da, farkına varmadan başkalarına zarar verirsin. Yoksa, tüm dünyanın mutsuzluğunu üzerine alacak kadar cesur olduğunu mu düşünüyorsun?