Bu kitabı uzun süredir merak ediyo ve çok fazla adını duyuyodum. Açıkçası ilk başlayınca neden bu kadar sevildiğini anlayamadım. Evet karakterlerin iç dünyasını çok iyi anlıyoduk ama bir şeyler eksik gibiydi. Ama bittikten sonra anladım ki onlar gibi ben de ancak son sayfalarda tanıyabilmiş ve anlayabilmişim onları. keyifli okumalarr
o halde yüklerin en ağırı aynı zamanda yaşamın sağladığı en şiddetli doyumun da imgesidir. Yük ne kadar ağır olursa, yaşamlarımız o drnli yaklaşır yeryüzüne, daha gerçek, daha içten olut