Arzu Krkvk

Arzu Krkvk
@arzukd
Ohhh dedim, şükürler olsun benim gibi biri daha... Ama sandığım gibi değilmiş...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yağmur, çocukların gözyaşlarımı yoksa?
"Yaşam uzun bir yürüyüştür,"dedi Peng."Birlikte yürüyebiliriz.Üstelik iki kişiyle çok daha zevkli olur."
Bana “öğretmenim!” diyen ses, beni “Annem!” diye çağıran ses kadar sevgili ve kıymetlidir.
-Kötülere iyilik etmek , kum üstüne yazı yazmak gibidir.. -Şu kalın gövdede, böyle ince bir ruh taşıman ne tuhaf şey!