“Sürekli bir şeyler yapmak zorunda değiliz. Ya da bir şeyler başarmak. Boş zamanlarımızı verimli kullanmak zorunda değiliz. Tai Chi yapmak, kendin yap projeleriyle ilgilenmek, ekmek pişirmek zorunda değiliz. Bazen de yalnızca kendimizi salıp bir şeyler hissedebilir, zamanı cips yiyip hayatta kalarak geçirebiliriz ve bu kadarı yeterli.”