Ne diyeceğimi bilemediğim, kelimeleri bir araya getiremediğim bir durumda buldum yine kendimi, kitabı bitirdiğimde. Tolstoy 'un "Ivan İlyiç'in Ölümü " kitabını okuduktan sonra da benzer duyguları hissetmiştim. Adım adım ölüme giden bir yol...
"İnsanların hepsi, belirsiz bir süre için ertelenen ölüm cezasına mahkumdurlar." Kitaptan aklımda kalan hafızama kazınan bir cümle...