assdfgg

Sevgili Bilge, Bana bir mektup yazmış olsaydın, ben de sana cevap vermiş olsaydım. Ya da son buluşmamızda büyük bir fırtına kopmuş olsaydı aramızda ve birçok söz yarım kalsaydı, birçok mesele çözüme bağlanmadan büyük bir öfke ve şiddet içinde ayrılmış olsaydık da yazmak, anlatmak, birbirini seven iki insan olarak konuşmak kaçınılmaz olsaydı. Sana, durup dururken yazmak zorunda kalmasaydım. Bütün meselelerden kaçtığım gibi uzaklaşmasaydım senden de.
Sayfa 385·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Kelimeler, Albayım, bazı anlamlara gelmiyor.
Edebiyat

assdfgg

, bir kitap okudu
10/10
·479 syf.·
Beğendi
·
2021 3. kitabı
Oğuz Atay
8.7/10 · 38,9bin okunma

assdfgg

, bir kitap okudu
10/10
·724 syf.·
Beğendi
·
2021 2. kitabı
Oğuz Atay
8.6/10 · 75bin okunma
Anlamıyorlar, nazlanıyorum sanıyorlar. Oysa hiçbir şey istemiyor içim.
Edebiyat
Reklam