assdfgg

assdfgg

, bir kitap okudu
7/10
·85 syf.·
2021 8. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,5bin okunma
Reklam
Sevgili Bilge, Bana bir mektup yazmış olsaydın, ben de sana cevap vermiş olsaydım. Ya da son buluşmamızda büyük bir fırtına kopmuş olsaydı aramızda ve birçok söz yarım kalsaydı, birçok mesele çözüme bağlanmadan büyük bir öfke ve şiddet içinde ayrılmış olsaydık da yazmak, anlatmak, birbirini seven iki insan olarak konuşmak kaçınılmaz olsaydı. Sana, durup dururken yazmak zorunda kalmasaydım. Bütün meselelerden kaçtığım gibi uzaklaşmasaydım senden de.
Sayfa 385·Kitabı okudu
Edebiyat
Kelimeler, Albayım, bazı anlamlara gelmiyor.
Edebiyat
Reklam